Featured Posts

header ads

فیس بک نے تخلیق کاروں کے لیے اسٹوریز ویوز سے کمائی کا نیا آپشن متعارف کرا دیا new Facebook monitization for stories

فیس بک نے تخلیق کاروں کے لیے اسٹوریز ویوز سے کمائی کا نیا آپشن متعارف کرا دیا



فیس بک نے ایک نیا مونیٹائزیشن آپشن متعارف کرایا ہے، جس کے ذریعے تخلیق کار (Creators) عوامی اسٹوریز (Public Stories) سے پیسے کما سکتے ہیں۔ یہ فیچر عالمی سطح پر ان تخلیق کاروں کے لیے دستیاب ہے جو Facebook Content Monetization Program کا حصہ ہیں۔

فیس بک اسٹوریز سے کمائی کیسے ممکن ہے؟

اس اپڈیٹ کے بعد، تخلیق کار وہ مواد جو وہ پہلے سے تیار اور شیئر کر رہے ہیں، فیس بک اسٹوری پر پوسٹ کر کے اس سے آمدنی حاصل کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، اگر کوئی تخلیق کار کوئی کھانے کی ترکیب (Recipe) یا ریل ویڈیو بناتا ہے، تو وہ اس کا ایک حصہ اپنی فیس بک اسٹوری پر شیئر کر کے اس سے پیسے کما سکتا ہے۔ اسی طرح، روزمرہ کی عام اسٹوریز بھی مونیٹائز ہو سکیں گی۔

کمائی کے لیے کون اہل ہوگا؟

فیس بک کے ترجمان کے مطابق، اسٹوری مونیٹائزیشن کے لیے کسی خاص ویو تھریش ہولڈ (View Threshold) کو عبور کرنا ضروری نہیں ہوگا، بلکہ تخلیق کار فوری طور پر کمائی شروع کر سکتے ہیں، جو ان کے مواد کی کارکردگی پر منحصر ہوگی۔

یہ فیچر فیس بک پر مزید مواد تخلیق کرنے کی حوصلہ افزائی کے لیے متعارف کرایا گیا ہے، تاکہ تخلیق کاروں کو ایک اضافی آمدنی کا ذریعہ فراہم کیا جا سکے۔ اس اقدام کے تحت، میٹا (Meta) ٹک ٹاک تخلیق کاروں کو فیس بک اور انسٹاگرام کی طرف راغب کرنے کے لیے کیش بونس، مواد کے معاہدے، اور دیگر مواقع فراہم کر رہا ہے۔

کون سے تخلیق کار اسٹوریز مونیٹائز کر سکتے ہیں؟

جو تخلیق کار پہلے سے Facebook Content Monetization Program کا حصہ ہیں اور انہوں نے مونیٹائزیشن فعال (Enable) کی ہوئی ہے، انہیں اسٹوری مونیٹائزیشن کو فعال کرنے کے لیے کوئی اضافی اقدام کرنے کی ضرورت نہیں۔


فیس بک کا مونیٹائزیشن پروگرام پچھلے سال متعارف کرایا گیا تھا، جس میں In-stream Ads, Ads on Reels اور Performance Bonus جیسے فیچرز کو ایک پلیٹ فارم پر یکجا کیا گیا تھا۔ محدود تخلیق کاروں کے ساتھ اسٹوریز مونیٹائزیشن کی کامیاب آزمائش کے بعد، فیس بک نے اب اس آپشن کو تمام اہل تخلیق کاروں کے لیے متعارف کرا دیا ہے۔

فیس بک پر تخلیق کاروں کی کمائی اور ترقی

2024 میں، فیس بک نے تخلیق کاروں کو 2 ارب ڈالر سے زیادہ کی ادائیگیاں کیں، جبکہ Reels اور دیگر مختصر ویڈیوز کی ادائیگیوں میں 80% اضافہ ہوا۔

2017 میں مونیٹائزیشن کے آغاز کے بعد سے فیس بک 40 لاکھ سے زیادہ تخلیق کاروں کو ادائیگیاں کر چکا ہے۔

اسٹوریز مونیٹائزیشن کا یہ نیا فیچر ٹک ٹاک اور یوٹیوب جیسے پلیٹ فارمز کے مقابلے میں فیس بک کو زیادہ مسابقتی بنانے کے لیے ایک اہم قدم ہے۔


 

Post a Comment

0 Comments